總網頁檢視次數

2010年9月13日星期一

意料之外 ^^

有一日, 外 甥叫我陪佢睇下香水, 比 d 意見咁樣;
我當然 NO...PROBLEM la!
香水呢家野我至啱,
又真係幾好咁 por, 結果就齊齊 BUY
大家睇睇, 真係好靚,
香味 ok,
又係 Limited Edition, 白既 Classic, 黑既 Cool, PERFECT!



6 則留言:

  1. 意料之外 ^^ ?  Shopping  經常發生喎
    呢排聽到"意料之外"就唸起大肚!  我以為你都喺
    因近來有兩個friend都話俾我知 ~ 意外嚟嘅
    [版主回覆09/15/2010 11:29:00]"意料之外"就唸起大肚!  我以為你都喺 what amazing

    回覆刪除
  2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  4. 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊

    回覆刪除
  5. 朝早用少少香水, 可以為自己提提神...yeah~

    回覆刪除
  6. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2010年9月18日 下午10:06

    我都買過Gucci香水o黎送比人呀,
    真係幾香幾正o架喎!!!
    不過~ 我曾經買那個款係好矮既, 係有條鍊那款呀,
    不過~ 都係前年既事了~
    [版主回覆09/19/2010 14:01:00]嗰款我都用過 , 幾 ok

    回覆刪除