總網頁檢視次數

2011年2月4日星期五

去 Hongkong Disneyland 提早過新年 :))

02.02.2011 年三十, 我同阿 Sir 專程入樂園去同 d 公仔一齊感受下過新年既氣氛;好可惜,唔知點解嗰日淨係見到 Mickey & Minnie 咋,其他既就一隻都冇出過黎

正當萬念俱灰, 古語有云
:
柳暗花明又一村,真係有失必有得哈哈,我終於能夠擁有 Lotso 啦,有 strawberry 味架,



之後晏 d係 Plaza Inn 度嘆茶,嗰相熟酒樓職員仲送我一張 Lotso 年曆咭,一樣係有 strawberry 味,擦下佢個鼻就嗦到, 超開心呀! 



沿途見到有 Chip n Dale 既 tee 同 tote bag,
same pattern
咁喎, 買埋啦!

 
因為要趕返出市區食晚飯,好快趣走, 下次再玩過!


最後當然唔少得要埋一對主角同大家祝賀,
Wish Everyone : 如意 + 吉祥




2 則留言:

  1. 祝你兔年大吉, 身體健康, 開心幸福哦!
    oh...我都好鍾意Lotso...好得意...
    [版主回覆02/06/2011 12:15:00]我都祝你同劉阿寶、肥吉一家兔年開心大吉 , 身體健康 ! Lotso 而家晚晚都同我一齊瞓 , 好 warm 好香 strawberry 味, it's so cute and lovely

    回覆刪除
  2. Lotso好得意,
    重有 strawberry 味!勁! 年曆咭都有 strawberry 味!好攪鬼! 新年快樂!
    [版主回覆02/06/2011 12:27:00]設計張 年曆 咭既 idea 真係好攪鬼 , 我都祝你 Happy New Year!

    回覆刪除