總網頁檢視次數

2013年11月25日星期一

邂"后" (The history of Whoo后)

早 2 年時常聽到身邊朋友提及美容品牌""有幾好,
近日收到連根拔推廣,

嘩…終於佢地引入呢個品牌,
實在心思思,

最後係 counter 玩左一輪,
決定試用天氣丹條 line + 秘貼,










希望見到我想要既效果啦!

6 則留言:

  1. 我都用緊秘貼,唔錯
    另外上次係台北買box set,送左travel size嘅天氣丹water + lotion, 我都好鍾意, 死啦, 咁典算呀? wakakakaka !!
    你買lee set有咩架? How much??

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣丹water + lotion, 我都好鍾意, 死啦, 咁典算呀? >> hahaha, 咁咪唯有乖乖比$買左佢啦!
      呢set有水、lotion、眼霜、面霜、精華、精油 + 還幼面霜, 好抵呢 ~~5270 (原價要8千幾架)

      刪除
    2. 我都用緊秘貼,好好用,等我都寫下先!!!:-D

      刪除
    3. 我身邊好多人都話好

      刪除
    4. 天氣丹 water + lotion 你用左未?保濕效果掂嗎??

      我買左秘貼,eye cream n BB cream

      刪除
    5. 天氣丹 water 我開左黎用啦, 但我用左La Mer soft cream來夾佢,
      我覺得效果幾好呀

      刪除